Piegāde
Mēs veicam piegādi:
- uz saņemšanas punktiem (Omniva)
- ar kurjerdienestu līdz mājas durvīm (Venipak, GLS, TNT, FedEx u.c.)
- saņem pasūtījumu mūsu veikalā (Rīga, Kārļa Ulmaņa gatvē 1).
Mēs sūtām uz Latviju, Lietuvu, Igauniju, Somiju, pārējo Eiropas Savienību (tostarp Maltu un Kipru) un Norvēģiju.
Mēs varam nosūtīt arī uz citām pasaules valstīm - lūdzu, sazinieties ar mums par piegādes cenu.
Liela apjoma pasūtījumiem no 100 kg, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu piedāvājumu, mēs atradīsim jums labāko piegādes cenu.
Piegādes maksa saņemšanas punktos
Pakomātu piegādes maksa Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir fiksēta, pārējās valstīs sākot no (EUR ar PVN):
Latvija
3.00 EUR
Lietuva
3.99 EUR
Igaunija
3.99 EUR
Somija
no 7.90 EUR
ES
no 8.80 EUR
Precīzas piegādes izmaksas tiek aprēķinātas un norādītas, veicot pasūtījumu.
Pasūtījumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā no EUR 50 - bezmaksas piegāde uz Omniva pakomātiem.
Piegādes maksa ar kurjeru līdz durvīm
Kurjera piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma svara. Piegāde sākas no EUR (ar PVN):
Latvija
no 6.00 EUR
Lietuva
no 10.00 EUR
Igaunija
no 10.00 EUR
Somija
no 11.80 EUR
ES
no 9.60 EUR
Precīzas piegādes izmaksas tiek aprēķinātas un norādītas, veicot pasūtījumu.
Mēs darām visu iespējamo, lai nosūtītu jūsu pasūtījumu tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Baltijā piegāde var aizņemt 1-2 darba dienas, pārējā ES – 1-2 nedēļas, bet visā pasaulē - līdz 2-4 nedēļas.
Jārēķinās, ka piegādes ātrums ir atkarīgs no pārvadātāja. Aicinām izmantot e-pastā nosūtīto izsekošanas saiti, lai sekotu līdzi sūtījuma atrašanās vietai.
Ja jums ir steidzams pasūtījums, lūdzu ar mums sazināties pirms pasūtīšanas, lai vienotos par optimālāko piegādes veidu.
Ja pasūtījums veikalā netiek izņemts 3 mēnešu laikā, mēs paturam tiesības to atgriezt noliktavā vai utilizēt, un klienta samaksāto naudu novirzīt utilizācijas, pasūtījuma administrācijas un preču uzglabāšanas izmaksām šo trīs mēnešu laikā.
Atgriešana
Saskaņā ar Latvijas Republikas MK 20.05.2014. noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” jums ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas, neminot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādāto. Atkarībā no radušās situācijas, jums ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu un/vai kompensāciju, atbilstoši situācijai.
Atgriežot preci, prece un tās iepakojums nedrīkst būt jebkādā veidā bojāts vai lietots. Preces maiņa vai naudas atgriešana tiks veikta pēc preces saņemšanas un novērtēšanas.
Ja prece ir bojāta transportēšanas rezultātā, par to nekavējoties pēc iepakojuma atvēršanas jāziņo mūsu veikalam un mēs palīdzēsim šo situāciju atrisināt.
Atgriešana ar Omnivu
Tikai Baltijā, izmantojot Omniva preču atgriešanas pakalpojumu
Instrukcijas atgriešanai ar Omnivu
Preci variet atgriezt mūsu noliktavā vai izmantojot Omniva atgriešanas pakalpojumu.
Lai atgrieztu izmantojot Omniva, jāveic sekojoši soļi:
- Aizpildiet preču atgriešanas formu platformā atgriesana.omniva.lv.
- Pēc atgriešanas formas aizpildīšanas uz Jūsu norādīto tālruni un e-pastu tiks nosūtīta informācija ar sūtījuma atgriešanas kodu.
- Dodieties uz tuvāko Omniva pakomātu, ekrānā izvēlieties “Sūtīt sūtījumu” -> “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”, ievadiet sūtījuma atgriešanas kodu un sekojiet tālākajiem norādījumiem ekrānā.
- Lūdzam ņemt vērā, ka preci atgriezt ar pakomāta starpniecību iespējams, ja sūtījuma iepakojuma izmērs nav lielāks par 38 x 64 x 39cm un tā max svars nepārsniedz 30kg.
Ja rodas kādi jautājumi par preces atgriešanu, lūdzu sazināties ar mūsu veikalu.