Piegāde

Jūs varat izvēlēties veikt piegādi ar Omniva vai Venipak pakomātu vai kurjerdienestu, kā arī saņemt pasūtījumu mūsu veikalā (Rīga, Kārļa Ulmaņa gatvē 1).

Mēs sūtām uz Eiropas Savienību (tostarp Maltu un Kipru) un Apvienoto Karalisti
Mēs varam nosūtīt arī uz citām pasaules valstīm - lūdzu, sazinieties ar mums par piegādes cenu.
Liela apjoma pasūtījumiem no 100 kg, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu piedāvājumu, mēs atradīsim jums labāko piegādes cenu.

Pasūtījumiem Baltijā no EUR 50 bezmaksas piegāde uz Omniva un Venipak pakomātiem.

Precīzas piegādes izmaksas tiek aprēķinātas un norādītas, veicot pasūtījumu.

Pakomātu piegādes maksa ir fiksēta EUR (ar PVN):

Latvija - 3.00 EUR
Lietuva - 3.99 EUR
Igaunija - 3.99 EUR

Kurjera piegādes izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma svara. Piegāde sākas no EUR (ar PVN):

Latvija - 6.00
Lietuva un Igaunija - 10.00
Eiropas Savienība - 16.00
Lielbritānija - 34.00
Pārējās valstis - lūdzu, sazinieties ar mums par piegādes cenu

Mēs darām visu iespējamo, lai nosūtītu jūsu pasūtījumu tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Baltijā piegāde var aizņemt 1-2 dienas, ES - līdz 1 nedēļai, bet visā pasaulē - līdz 2 nedēļām.

Jārēķinās, ka piegādes ātrums ir atkarīgs no pārvadātāja. Aicinām izmantot e-pastā nosūtīto izsekošanas saiti, lai sekotu līdzi sūtījuma atrašanās vietai.

Ja jums ir steidzams pasūtījums, lūdzu ar mums sazināties pirms pasūtīšanas, lai vienotos par optimālāko piegādes veidu.

Ja pasūtījums veikalā netiek izņemts 3 mēnešu laikā, mēs paturam tiesības to atgriezt noliktavā vai utilizēt, un klienta samaksāto naudu novirzīt utilizācijas, pasūtījuma administrācijas un preču uzglabāšanas izmaksām šo trīs mēnešu laikā. 

Atgriešana

Saskaņā ar Latvijas Republikas MK 20.05.2014. noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” jums ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā pēc preču saņemšanas, neminot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt interneta veikalā iegādāto. Atkarībā no radušās situācijas, jums ir tiesības uz naudas atmaksu, preces nomaiņu un/vai kompensāciju, atbilstoši situācijai.

Atgriežot preci, prece un tās iepakojums nedrīkst būt jebkādā veidā bojāts vai lietots. Preces maiņa vai naudas atgriešana tiks veikta pēc preces saņemšanas un novērtēšanas. 

Ja prece ir bojāta transportēšanas rezultātā, par to nekavējoties pēc iepakojuma atvēršanas jāziņo mūsu veikalam un mēs palīdzēsim šo situāciju atrisināt.

Preci variet atgriezt mūsu noliktavā vai izmantojot Omniva atgriešanas pakalpojumu. Lai atgrieztu izmantojot Omniva, jāveic sekojoši soļi:

  1. Aizpildiet preču atgriešanas formu platformā atgriesana.omniva.lv.
  2. Pēc atgriešanas formas aizpildīšanas uz Jūsu norādīto tālruni un e-pastu tiks nosūtīta informācija ar sūtījuma atgriešanas kodu.
  3. Dodieties uz tuvāko Omniva pakomātu, ekrānā izvēlieties “Sūtīt sūtījumu” -> “Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti”, ievadiet sūtījuma atgriešanas kodu un sekojiet tālākajiem norādījumiem ekrānā.
  4. Lūdzam ņemt vērā, ka preci atgriezt ar pakomāta starpniecību iespējams, ja sūtījuma iepakojuma izmērs nav lielāks par 38 x 64 x 39cm un tā max svars nepārsniedz 30kg.

Ja rodas kādi jautājumi par preces atgriešanu, lūdzu sazināties ar mūsu veikalu.

Juridiskā informācija

Veikala darbību nodrošina:

Gedvillo Services SIA
Reģ.Nr.: 40003968304
PVN reģ.Nr.: LV40003968304
Klīveru 1-21, Rīga, LV-1048
Banka: "Swedbank" AS, HABALV22
Konts: LV96HABA0551039180372