Mēs labprāt sadarbojamies arī ar pašvaldības iestādēm, piedāvājot elastīgus apmaksas nosacījumus atbilstoši katras iestādes iespējām.

Sadadrbības un apmaksas veidi ir aprakstīti zemāk.

Priekšapmaksa

  1. Veiciet pasūtījumu interneta vietnē, norādot apmaksas veidu “Bankas pārskaitījums”.
  2. Pie piegādes adreses izvēles ir iespēja norādīt visus rekvizītus. Ja nepieciešams norādīt papildus informāciju, piemēram, papildus iestādes nosaukumu, Jūs to variet norādīt laukā Cits. 
  3. Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, kuram pielikumā būs rēķins, kuru variet nodot tālāk grāmatvedībai uz apmaksu.
  4. Pēc apmaksas saņemšanas mēs nokomplektējam un izsūtam preci.
  5. Pēc preces saņemšanas mēs Jums e-pastā nosūtam pavadzīmi.

Pēcapmaksa ar garantijas vēstuli

  1. Veiciet pasūtījumu interneta vietnē, norādot apmaksas veidu “Bankas pārskaitījums”.
  2. Pie piegādes adreses izvēles ir iespēja norādīt visus rekvizītus. Ja nepieciešams norādīt papildus informāciju, piemēram, papildus iestādes nosaukumu, Jūs to variet norādīt laukā Cits. 
  3. Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu, kuram pielikumā būs rēķins. 
  4. Uz saņemtā rēķina pamata uzrakstiet garantijas vēstuli par tā apmaksu, parakstiet šo vēstuli elektroniski vai papīra veidā, un atsūtiet mums e-pastā.
  5. Pēc garantijas vēstules saņemšanas mēs nokomplektējam un izsūtam preci.
  6. Pēc preces saņemšanas mēs Jums e-pastā nosūtam pavadzīmi.
  7. Veiciet apmaksu rēķinā, pavadzīmē un garantijas vēstulē norādītajā kārtībā.

Pēcapmaksa ar līgumu

  1. Sazinieties ar mums, lai saņemtu līguma paraugu.
  2. Aizpildiet līgumu, parakstiet to elektroniski un atsūtiet to mums e-pastā.
  3. Mēs apstiprināsim līgumu, parakstīsim to un nosūtīsim Jums atpakaļ abpusēji parakstītu.
  4. Veiciet pasūtījumu interneta vietnē, norādot apmaksas veidu “Bankas pārskaitījums”.
  5. Pie piegādes adreses izvēles ir iespēja norādīt visus rekvizītus. Ja nepieciešams norādīt papildus informāciju, piemēram, papildus iestādes nosaukumu, Jūs to variet norādīt laukā Cits. 
  6. Pēc pasūtījuma noformēšanas Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Atbildiet uz šo e-pastu, norādot informāciju, ka šis pasūtījums ir veikts līguma ietvaros.
  7. Uz saņemtā e-pasta pamata mēs nokomplektējam pasūtījumu un izsūtam preci.
  8. Pēc preces saņemšanas mēs Jums e-pastā nosūtam pavadzīmi.
  9. Veiciet apmaksu rēķinā, pavadzīmē un līgumā noteiktajā kārtībā.

Jautājumi?

Ja Jums rodas jautājumi par kādu no šiem sadarbības veidiem vai kādu no izpildes soļa punktiem, lūdzu, sazinieties ar mums un mēs priecāsimies Jums palīdzēt :)